Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Θήκη σακούλας/μπρελόκ

Χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά επαναχρησιμοποιούμενες σακούλες για τα ψώνια μου. Είχα πάρει από τον ΑΒ αυτή την πολύ ωραία σακουλίτσα που γινόταν και μπρελόκ και άλλη μια από τα Lidl που μάζευε σε πουγκάκι και μαζί με κάποιες άλλες που έχω ήμουν καλυμμένη για τα ψώνια μου.
Το βρωμοσκυλάκι μου όμως έχει την τάση να μασουλάει και να καταστρέφει κατά διαστήματα πράγματα που δεν θα έπρεπε. Έτσι βρέθηκα στην ανάγκη να πρέπει να φτιάξω κάτι για να μπουν μέσα οι σακούλες μου τις οποίες ευτυχώς δεν κατέστρεψε.

Όποτε με υλικά που είχα ήδη στην διάθεσή μου έφτιαξα αυτό:


Με πατουσίτσα αφιερωμένο στην Froggy.

Μπορεί να μπει και στα κλειδιά μου καθώς δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Μόλις 8 εκατοστά διάμετρος και 2,5 εκατοστά ύψος όταν έχει μέσα τις 2 υφασμάτινες σακούλες μου.
Από την πίσω μεριά κλείνει πολύ απλά με μια κορδέλα που κάνω φιόγκο.


Ανοιχτό χωρίς τις σακούλες μέσα είναι κάπως έτσι:


Δυστυχώς επειδή σχεδόν όλες τις φορές που φτιάχνω κάτι είναι "βλέποντας και κάνοντας" δεν έχω συγκεκριμένες οδηγίες.

Χοντρικά να πω οτι έκοψα απλά έναν κύκλο 9 εκατοστά και έραψα γύρω γύρω ένα ορθογώνιο κομμάτι υφάσματος. Την πάνω μεριά του υφάσματος την δίπλωσα για να μπορέσω να περάσω μετά μέσα την κορδέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου