Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Οργάνωση μπαχαρικών

Δυστυχώς το ντουλάπι που έχω τα μπαχαρικά μου είναι στενό. Έτσι τα μπαχαρικά είναι πάντα μπερδεμένα και πρέπει να αδειάσω το μισό ντουλάπι για να πάρω αυτο που θέλω (συνήθως κρυμμένο πίσω-πίσω). Μετά την τελευταία φορά που πήγα να πάρω κάτι και εκνευρίστηκα όσο δεν πάει γιατί έσπασα ένα βαζάκι και μάζευα από όλη την κουζίνα ρίγανη, είπα να ρωτήσω το φίλο Γούγλη να δω τι θα μου προτείνει.

Έχουμε και λέμε:

1/  Σε συρτάρι

πηγή: erinbrans
 
Ενώ μου αρέσει πολύ σαν ιδέα, δυστυχώς δεν έχω συρτάρι να διαθέσω για κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον όχι κοντά στην κουζίνα και το να πηγαινοέρχομαι σε συρτάρι μακριά από την μαγειρική εστία για τα μπαχαρικά δεν με ψήνει ιδιαίτερα. Αλλά η ιδέα να χρησιμοποιήσεις βαζάκια που ήδη έχεις μου άρεσε πολύ.
 
πηγή: stagetecture
 
 Με οδηγίες για το πως να φτιάξεις τα χωρίσματα. Το καλό είναι ότι επειδή ακριβώς τα χωρίσματα τα φτιάχνεις μόνος σου μπορείς να "παίξεις" με τις διαστάσεις έτσι δεν είναι απαραίτητο να είναι όλα τα βαζάκια το ίδιο είδος.


2/  Στον τοίχο






3/ Στην πόρτα του ντουλαπιού



4/ Συρταρωτό ντουλάπι



πηγή: withablast
 
Και με οδηγίες κατασκευής. Πολύ έξυπνη ιδέα που εκμεταλλεύεται πιθανό στενό ανεκμετάλευτο κομμάτι. Πχ εμένα μου περίσσευε ένα στενό κομμάτι δίπλα στο πλυντήριο πιάτων καθώς υπήρχε θέση για πλυντήριο 60 εκ και το πλυντήριό μου είναι 45 εκ.
Αν σχεδίαζα από την αρχή την κουζίνα μου μπορεί και να χρησιμοποιούσα την ιδέα αλλά σε πάνω ντουλάπι. Μην σκύβω κιόλας.


5/ Μέσα στο ντουλάπι

πηγή: megeletto
 
Μια πολύ απλή και λειτουργική ιδέα για όλους εμάς που έχουμε τα μπαχαρικά μας μέσα στο ντουλάπι. Είτε από έλλειψη χώρου σε τοίχους και συρτάρια ή από άποψη.
Και με οδηγίες κατασκευής. Ψάχνοντας βγήκα και έτοιμη αγοραστή "ραφιέρα μπαχαρικών" αλλά με τα μεταφορικά είναι ασύμφωρο (όπως στις περισσότερες περιπτώσεις).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου